Van Creatief idee naar Businessmodel

‘Ik ben er helemaal klaar mee, met alle Marketing, met alle Moeten, met alle voorwaarden waar je mailings aan moeten voldoen…Ik STOP ermee. Ik ben per slot van rekening toch gewoon zelfstandig? En mijn passie en vak is nou eenmaal creatief. Ik ben van de muziek/dans. En ik heb genoeg ideeen. Maar die Business…’

Het mooie gezicht keek vermoeid en uitgeput. Oei Oei, hier was zeer hard werk aan de winkel!

We begonnen bij het begin: het creatieve idee. Wat was nou echt het product? En waarom was het ook weer zo belangrijk?

De ogen begonnen te stralen. De herinnering aan de mooie momenten de vorige keren fladderden op. Kleine fragmenten van muziek en ritme/loops spongen in het oog en oor…De sfeer was weer levend. 

het witte papier werd steeds voller. De vorm en de inhoud begonnen een sierlijke pas de deux van gekleurde viltstift streepjes en de beweging van de kleurrijke getallen achter de diverse workshops en seminars zongen van vrolijkheid.

Een ruim klokuur later stond het Project overzichtelijk, helder en BusinessProof op papier. Met een Actieplan en To Do lijst.

 

 

 

 

 

 

Share This: